Avaleht / Töökeskkonna esindajad / Töökeskkonna esindajad / Töökeskkonnaspetsialist
Igas ettevõttes, sõltumata selle suurusest, peab olema määratud töökeskkonnaspetsialist, kes tunneb töötervishoidu ja tööohutust reguleerivaid seaduseid, ettevõtte töötingimusi, jälgib ja kontrollib neid ning vajadusel võtab kasutusele abinõud ohutu töö tagamiseks.
Töökeskkonnaspetsialisti ülesanded
Vajalikud töövahendid tagab töökeskkonnaspetsialistile tööandja.
Töökeskkonnaspetsialisti määramine
Vähemalt kord viie aasta jooksul peab töökeskkonnaspetsialist läbima täiendkoolituse, mille raames käsitletakse muudatusi seadusaktides. Alternatiivina võib valida koolituse ka vastavalt spetsiifilistele tööalastele vajadustele.
Töökeskkonnaspetsialisti määramisest teavitab tööandja Tööinspektsiooni 10 päeva jooksul, saates töökeskkonnaspetsialisti kohta järgmise:
Hoolimata töökeskkonnaspetsialisti määramisest kannab lõplikku vastutust ohutu töökeskkonna eest ikkagi tööandja.
Kuidas saab kutsuda töökeskkonna konsultandi oma ettevõttesse?
Kui soovite kutsuda töökeskkonna konsultandi oma ettevõttesse, saatke e-kiri Tööinspektsiooni üldaadressile ti@ti.ee.
Külastusi 3887, sellel kuul 3887
Tooelu.ee loomisel on peetud silmas, et siin avaldatav info oleks kättesaadav ja kasutatav võimalikult paljudele inimestele.
Leitud märksõnadMärksõnu ei leitud