Avaleht / Tööandjale / Töökeskkond / Töökeskkonna korraldus / Töökeskkonnaspetsialist
Viimati uuendatud: 21.12.2020
Igas ettevõttes, sõltumata selle suurusest, peab olema määratud töökeskkonnaspetsialist, kes tunneb töötervishoidu ja tööohutust reguleerivaid õigusakte, ettevõtte töötingimusi, jälgib ja kontrollib neid ning vajadusel võtab kasutusele abinõud ohutu töö tagamiseks.
Töökeskkonnaspetsialisti ülesanded
Vajalikud töövahendid tagab töökeskkonnaspetsialistile tööandja.
Töökeskkonnaspetsialisti määramine
Töökeskkonnaspetsialisti määramisest teavitab tööandja Tööinspektsiooni 10 päeva jooksul, saates töökeskkonnaspetsialisti kohta järgmise:
Hoolimata töökeskkonnaspetsialisti määramisest kannab lõplikku vastutust ohutu töökeskkonna eest ikkagi tööandja.
Nõuandeid ja täiendavat infot töökeskkonnaspetsialisti ülesannete ja määramise kohta saab küsida töökeskkonna konsultandilt helistades Tööinspektsiooni infotelefonile 640 6000 või kirjutades aadressil ti@ti.ee.
Külastusi 52478, sellel kuul 52478
Seadusandlus
Tooelu.ee loomisel on peetud silmas, et siin avaldatav info oleks kättesaadav ja kasutatav võimalikult paljudele inimestele.
Leitud märksõnadMärksõnu ei leitud