Avaleht / Uudised

EU-OSHA juhend tööohutuse ja töötervishoiu kampaaniate läbiviimisest

22.05.2013



Näited igapäevaelust annavad põhjust uskuda, et reklaami-, turundus-ja avalike suhete kampaaniad võivad oluliselt mõjutada seda, kuidas inimesed mõtlevad ja käituvad. Aga kas sama "reklaami põhimõtteid" saab rakendada ka töötervishoius ja tööohutuses? Vastus on vaieldamatult jah! ".


Alati ei pea omama suuri rahanumbreid pangakontol nagu seda on rahvusvahelistel tarbekaupade firmadel, et motiveerida inimesi mõtlema ja tegutsema teistmoodi. Seda saab teha ka kasutadeses hästi planeeritud ja läbimõeldud kampaaniat, mis edendab head tööohutuse tava. Euroopa Tööohutuse ja Töötervishoiu Agentuur on loonud veebilehekülje, et anda samm-sammult juhend, kuidas planeerida ja käivitada tõhus reklaamikampaania, olenemata organisatsiooni suurusest. Vastupidiselt üldlevinud arvamusele, see ei ole keeruline. Tuleb lihtsaltläheneda õigesti, näiteks edastades konkreetsele sihtgrupile suunatud sõnumeid. 

See ei ole kogum kindlaid reegleid, sest arvestama peab oma ettevõtte spetsiifikaga. Kuid siit võib leida nutikaid lahendusi ja soovitusi, mida saab rakendada. Juhend pakub praktilisi näiteid erinevatest teavitusvahenditest ning soovitusi, kuidas neid tööohutuse ja -tervishoiu kampaaniates kasutada. Näiteks kuidas kasutada erinevaid sotsiaalmeedia vahendeid (Facebook, Twitter jne), kuidas läbi viia üritusi, kuidas hallata kodulehte jne. Täpsemalt saad lugeda juba veebilehelt. 

Tööohutuse ja -tervishoiu kampaaniajuhend

Allikas: EU-OSHA 

Tagasi
EU-OSHA  juhend tööohutuse ja töötervishoiu kampaaniate läbiviimisest
Võta ühendust

Teksti suurus

Reavahe suurus

Kontrastsus

Ligipääsetavusest

Tooelu.ee loomisel on peetud silmas, et siin avaldatav info oleks kättesaadav ja kasutatav võimalikult paljudele inimestele.

Loe lisaks